České olympijské hnutí si pro další čtyři roky vybralo za hlavního mediálního partnera deník MF DNES a internetový portál iDNES.cz. Jeho představitelé a zástupci vydavatelství MAFRA stvrdili pokračující spolupráci podpisem nové smlouvy.
„Mafra je pro nás tradiční partner. V novém olympijském cyklu bychom rádi společně komunikovali témata, která jsou z našeho pohledu důležitá a celospolečenská. Je to především sport jako životní styl, což se týká všech generací,“ říká Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.
Zpravodajský portál iDNES.cz je hlavním mediálním partnerem olympioniků od roku 2001, deník MF DNES se jím stal už o tři roky dřív.
Díky této dlouhodobé spolupráci připravují MF DNES a iDNES.cz rozsáhlé zpravodajství jak z letních, tak ze zimních olympijských her. Do dějišť největších sportovních svátků - ať už to byl Vancouver, Londýn, či bude Soči - vždy vysílají početný redaktorský tým včetně fotografů.
Vedle Mafry patří mezi hlavní mediální partnery Česká televize a Český rozhlas.